پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228727
سند توسعه شبکه ملي اطلاعات نهايي‌سازي مي‌شود
تاریخ انتشار : 1396/08/06 10:58:58
نمایش : 1944
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از نهايي‌سازي سند توسعه شبکه ملي اطلاعات و انطباق اقدامات اجرايي شده با مصوبه اين پروژه ملي خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدجواد آذري جهرمي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ادامه روند اجرايي شدن شبکه ملي اطلاعات گفت: طرح شبکه ملي اطلاعات بازنگري نمي‌شود، بلکه قصد داريم سند توسعه اين شبکه ملي را نهايي‌ کنيم.

وي با اشاره به اسناد بالادستي و قوانين موضوع برنامه ششم و نيز سند الزامات شبکه ملي اطلاعات که به تصويب شوراي عالي فضاي مجازي رسيده است، ادامه داد: مطابق با اين اسناد توسعه‌اي، شبکه ملي اطلاعات به لحاظ اثرات اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و زيست‌محيطي با همکاري و تعامل با همه دستگاه‌هاي تابعه، بخش خصوصي و نهادهاي علمي ـ تحقيقاتي کشور، خبرگان، جوانان و ايده‌پردازان نهايي‌سازي مي‌شود.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات افزود: شبکه ملي اطلاعات تاکنون اجرا شده است و ما در حال انطباق آنچه که تاکنون اجرا شده با سند تبيين الزامات اين شبکه که مصوبه شوراي عالي فضاي مجازي است، هستيم.

آذري جهرمي خاطرنشان کرد: روند اجرايي شدن و تکميل شبکه ملي اطلاعات متوقف نشده است، بلکه روز به روز در حال رسيدن به اهداف نهايي اين پروژه هستيم.

به گفته وي، نهايي‌سازي سند توسعه شبکه ملي اطلاعات مطابق با اهداف مد نظر، به معاونت برنامه‌ريزي وزارت ارتباطات ابلاغ شده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html